marți, 25 septembrie 2012

Inceputul pasiunii mele

       Trebuie sa va povestesc pe scurt cum a început totul, cum am început sa-mi descopăr pasiunea si sa creez bijuterii...

      Recunosc ca sunt cam neîndemânatica, dar asta nu ma împiedică sa încerc sa creez lucruri frumoase. De mult timp mi-am dorit sa fac ceva, sa am ceva care sa ma atragă foarte tare, sa am o pasiune, iar ideea cu bijuteriile a fost pe moment.

      Ma uitam pe Facebook la diferite chestii cand am descoperit profilul unei creatoare de bijuterii handmade foarte frumoase. Ma uitam zilnic la ele si imi doream sa fac si eu asa ceva. Ma atrăgea ideea acesta, iar după ce am teminat cu licența, mi-am luat inima in dinti si am inceput sa-mi tai rochițele si cămășile :))

      Pentru început am facut niste floricele, fără sa ma documentez. Am facut cum am crezut eu si nu vreau sa va povestesc despre rezultat.:)) Apoi, treptat, am inceput sa caut diferite site-uri specializate, si cu ajutorul nașilor mei am gasit surse de inspiratie care m-au ajutat foarte mult.

     Usor, usor am reusit sa fac o floricica demna de aratat cuiva si am fost tare mandra. Am prin curaj si dupa mult exercitiu cu floricele din material textil, am incercat sa fac un colier. La fel, nu vreau sa va povestesc rezultatul :))

     Dupa multe nopți nedormite, dupa mult exercițiu, am reusit sa fac un colier pe care l-as purta si eu, iar in momentul de fata progresez pe zi ce trece...Totul prinde încet-încet viata, mai ales datorita prietenilor si familiei care ma încurajează si carora le mulțumesc.

     Ideea este ca totul sta in exercitiu...si am învățat ca orice sfat primit este bun, iar orice idee trebuie valorificata, si nu oricum, ci intr-un mod cat mai original.

     Creatiile le gasiti pe Facebook: http://www.facebook.com/dreambijoux.anda 
Sper sa va incante!


Don't forget: Details make the difference! <3

2 comentarii:

  1. Hey...mi-ar placea sa vad ceva modele create de tine, astept poze.:)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. cu siguranta voi posta si niste poze...pana atunci,poti vedea modelele pe Facebook: http://www.facebook.com/dreambijoux.anda sau pe Breslo: http://www.breslo.ro/Shop/dreambijoux.
      Astept pareri:)

      Ștergere